28 січня 2025 року викладачі циклової комісії обліково-економічних дисциплін та здобувачі освіти 3 курсу ОПП «Фінанси і кредит», ОПП «Організація виробництва» та ОПП «Бухгалтерський облік» долучилися до відкритої лекції про штучний інтелект та академічну доброчесність від Артема Артюхова і Тетяни Захарченко (організатори: Бібліотека УКУ, Бібліотека СумДУ та Альянс українських університетів), де обговорили важливі аспекти використання ШІ в академічному середовищі, а саме:
- Етапи застосування генеративного ШІ (ГШІ) та потенційні порушення академічної доброчесності
- Діалог із ГШІ як інструмент розвитку академічної доброчесності
- Що робити викладачу та студенту, щоб використовувати ШІ чесно і етично?
- Де використання ГШІ є ефективним, а де краще обійтися без нього?
- ГШІ та навчання: чи справді ми з ним краще вчимося?
- Оцінювання в освіті в епоху ГШІ: як правильно оцінювати знання в умовах швидких технологічних змін?
Штучний інтелект став невід’ємною частиною нашого повсякденного життя: він допомагає в роботі, навчанні та навіть – у вирішенні побутових завдань. Однак, зі зростанням використання технологій постають і нові виклики. Як правильно використовувати генеративний ШІ, не порушуючи академічну доброчесність? Як бути етичними в часи, коли ШІ може створити будь-який контент за лічені секунди?
Разом ми знайшли правильну “кому” у реченні «Заборонити не можна використовувати». Час обговорити важливе та поділитися досвідом!
Публікацію підготувала Вікторія Рудик