
Сьогодні ця професія отримала величезну популярність і її фахівці затребувані в усіх сферах народного господарства. До своїх лав маркетологи приймають усіх, хто поєднує в собі якості творчої натури і вдумливого стратега.
Врешті-решт, маркетингова діяльність важлива сама по собі. Під час кризи і війни багато компаній значно зменшують свої витрати на маркетинг і будь-які публічні прояви. Що ж зможе допомогти таким компаніям в умовах різких змін ринку, який вимагає оперативних пропозицій від бізнесу.
Відповідь є – застосування цифрового маркетингу. Саме воно дозволить швидше взаємодіяти із клієнтами та формувати ціленаправлені та більш ефективні продажі.
Окрім цього, використання цифрового маркетингу дозволяє економити кошти підприємства, шукати нові ринки та клієнтів, вибудовувати досконалу взаємодію з клієнтом, що в результаті дозволить отримати постійних покупців.
Розвиток цифрового маркетингу стимулюється і зі сторони міжнародних організацій та навіть корпоративного бізнесу, що створює додаткові можливості. Усе це в результаті створює комплекс можливостей, що дозволяє шляхом стимулювання підприємництва підтримувати економіку під час війни та відновити її в післявоєнний період.
